Wedstrijdsecretariaat

Het wedstrijdsecretariaat bestaat voor de jeugd uit Paulina Hiddema en Tanja Reemers, voor de jongste jeugd bestaat het uit Rita Wolbert en Rutger Tijkotte. Voor de senioren is dat Justin Fiedler. Het wedstrijdsecretariaat is verantwoordelijk voor het opstellen van de wedstrijdschema's, communicatie met andere clubs, de indeling van de velden en de verwerking van de uitslagen en wedstrijdformulieren.

Wedstrijdschema

Het wedstrijdschema staat ongeveer twee weken voor de wedstrijd online. Na publicatie wordt het wedstrijdschema in principe niet meer aangepast. Als je een verzoek hebt dan dien je dat dus tenminste drie weken van te voren aan te geven bij de desbetreffende wedstrijdsecretaris. Houd er rekening mee dat een verzoek soms niet gehonoreerd kan worden.

Digitaal Wedstrijdformulier

Sinds 1 januari 2019 maken we gebruik van het nieuwe digitale wedstrijdformulier.

Rechtstreeks naar het DWF? Klik dan hier of kijk op de app. Heb je de app nog niet dan kun je deze hier downloaden:

- De App-store (iOS)

- De Google Play-store (Android)

Afgelastingen

Afgelastingen worden door de wedstrijdsecretaris via LISA per email en/of sms doorgegeven aan de betreffende teams en staan ook op de website en social media. Bij extreme weersomstandigheden deze dus in de gaten houden!

Oefenwedstrijden

Velden voor oefenwedstrijden kunnen bij het wedstrijdsecretariaat worden aangevraagd. Voor oefenwedstrijden op doordeweekse middagen/avonden kun je contact opnemen met de technisch manager.