Sponsoring bij VVV

Hockey is een teamsport! Je hebt met elkaar plezier, je levert met elkaar prestaties, helpt elkaar, maakt elkaar beter en gaat met elkaar uitdagingen aan. In het veld en daarbuiten.

VVV behoort tot de 10 oudste hockeyclubs van Nederland. Opgericht in 1902 kent zij een lange geschiedenis. O.a. het wereldberoemde shirt van Ajax vond zijn oorsprong bij VVV. VVV is sinds 1975 gevestigd op Sportpark Het Loopveld. VVV is de afgelopen 5 jaar gegroeid van ongeveer 900 naar 1.435 leden (peildatum 11 oktober 2019). De ambitie is dat we de komende 5 jaren doorgroeien naar ongeveer 1.750 leden.

Wij willen ons ingezette traject om de jeugd en de prestatie teams bij de senioren steeds beter te maken en nog meer plezier in hockey te hebben graag voortzetten. Daarom doen we een oproep aan ondernemers die VVV een warm hart toedragen om onze club door middel van sponsoring te ondersteunen. Sponsoring op VVV biedt erg interessante mogelijkheden voor exposure van uw bedrijf. Wij kennen namelijk niet alleen een grote jeugdafdeling maar onze 4 velden zijn ook op zondag van vroeg tot laat in gebruik door onze grote senioren afdeling (42 teams).

Financieel solide

VVV voert een solide financieel beleid. Naast contributie en barinkomsten vormen sponsorgelden een belangrijke bron van inkomsten. Deze zijn nodig om de uitgaven voor velden, materialen, trainers en clubhuis te kunnen bekostigen.

Sponsor worden

Onze club kan niet zonder sponsoring. Wellicht heb je een bedrijf dat extra exposure wil naar de ruim 4000 mensen die wekelijks onze club bezoeken. Voor een overzichtelijk bedrag zijn er legio en steun je de toekomst van onze club.