Het tenue van VVV

We hebben als Hockeyclub VVV een prachtig traditioneel tenue en daar zijn we trots op! Het spelen in het VVV tenue zorgt voor herkenbaarheid en binding tussen de leden en dat is precies waarom we het belangrijk vinden dat iedereen het draagt.

Het officiële VVV clubtenue bestaat uit:

Thuis:

• Wit poloshirts met verticale licht- en donkerblauwe baan op de linkerzijde, het VVV logo op het hart en een blauwe kraag.
  • Donkerblauwe broek (heren/jongens) / donkerblauw rokje (dames/meisjes), voorzien van VVV logo
  • Donkerblauwe sokken met lichtblauwe omslag en VVV logo
VVV thuis tenue

Uit:

• Donkerblauwe poloshirts met verticale witte en lichtblauwe baan op de linkerzijde en het VVV logo op het hart
  • Donkerblauwe broek (heren/jongens) / donkerblauw rokje (dames/meisjes) voorzien van het VVV logo
  • Witte sokken met lichtblauwe omslag en VVV logo
VVV uit tenue

Keeper shirt:

• Rode poloshirts met verticale licht- en donkerblauwe baan op de linkerzijde en het VVV logo op het hart.
VVV keepers tenue

De jeugdshirts zijn daarnaaast voorzien van de naam van de jeugdsponsor (Van Diepen Van der Kroef Advocaten).

Clubkleding:

In samenwerking met Reece Australia heeft VVV een volledige clubkleding collectie ontwikkeld. Klik HIER voor een overzicht van alle beschikbare kleding en prijzen.

Elk spelend lid dient altijd een gebitsbeschermer te dragen en ook scheenbeschermers zijn verplicht. Alle VVV kleding is exclusief verkrijgbaar bij:

Hockey District

AJ Ernststraat 865A

1082 LN Amsterdam

Klik hier voor meer informatie.