Maak kennis met VVV

Scroll naar beneden om je meteen aan te melden voor de Bring a Friend-trainingen van woensdag 24 april!

Maak kennis met VVV

Wat leuk dat je meer wil weten over VVV! We organiseren allerlei activiteiten voor verschillende leeftijdsgroepen om te zorgen dat jij net zo enthousiast wordt over onze club als wij zijn. Hieronder vind je verschillende manieren waarop je kennis kunt maken met VVV en deel kunt nemen aan verschillende activiteiten.

Meteen al inschrijven?

Als je gewoon meteen lid wilt worden van VVV, dan kun je je rechtstreeks inschrijven via het inschrijfformulier.

Eerst even proeftrainen?

Wil je toch eerst even uitproberen of hockey echt jouw ding is, kom dan 3 gratis proeftraininingen bij ons doen! Als je hier jouw gegevens achterlaat, zorgen wij ervoor dat die bij de juiste categorie-coördinator terechtkomen. Hij of zij neemt dan contact met jou op over de beschikbare trainingsmomenten.

Wervingsactiviteiten (algemeen)

Naast de mogelijkheid om 3 gratis proeftrainingen te volgen, bieden we door het jaar heen ook ‘losse’ wervingsactiviteiten aan.

• Voor de jongste jeugd en Vosjes doen we dat met onze zogenaamde ‘Bring a Friend’-trainingen. Hierbij nodigen bestaande leden hun vriendjes en vriendinnetjes uit om gezellig mee te doen. Vanzelfsprekend ben je ook van harte welkom als je nog geen vriendje of vriendinnetje bij VVV hebt! Onze trainers maken er een sportieve en gezellige training van met veel vette tips en tricks. Na afloop verzorgen we iedere keer weer wat (anders) lekkers en een kleinigheidje.
  • Voor junioren organiseren we regelmatig een ‘Thé Dansant’. Deze zijn ook toegankelijk voor introducées die de sfeer willen proeven bij VVV.
  • Voor de hele familie van jong tot oud organiseren we jaarlijks voor de zomervakantie het ‘Familie-toernooi’. Schrijf je in met familie en vrienden van alle leeftijden en strijd samen voor de familiecup! Deze sportieve dag sluiten we traditioneel af met een gezellige BBQ. In het voorjaar vind je de uitgebreide informatie - en de mogelijkheid om je hiervoor aan te melden - terug via onze homepage.

Aankomende wervingsactiviteit

Op 3 april was het dikke pret met de ‘Bring a Friend – Tips and Tricks’-training. Deze training werd afgesloten met hotdogs en Goochelaar Lars liet ons zijn tricks zien. Het was magisch! Wat hebben we nog meer voor je in petto?

Op woensdagmiddag 24 april zijn de reguliere trainingen toegankelijk voor vriendjes, vriendjes van vriendjes, broertjes en zusjes. Vanzelfsprekend ook voor jongens en meisjes die nog geen vriendje bij VVV hebben. Je kunt je kind hiervoor aanmelden via deze link. Let wel even goed op dat je je kind inschrijft voor de juiste categorie en bijbehorende trainingstijd en -veld !

Neem mee:

• Je stick
  • Je scheenbeschermers (als je extra hebt, ook voor je vriendje)
  • Je bitje

Voor vriendjes en vriendinnetjes zijn er leensticks en bitjes op de club verkrijgbaar.

Op woensdag 22 mei organiseren we een speciale ‘Bring a Friend – Boys day’ training voor alle jongens in de leeftijdscategorieën JO8, JO9, JO10 en J012. We maken ook hier weer een spektakel van, maar kunnen nog niet verklappen hoe dat er precies uit zal zien… Aanmelden hiervoor kan binnenkort, dus zet de datum in je agenda!

Op zaterdag 15 juni sluiten we het seizoen af met de spetterende ‘Bring a Friend – Splash’ editie voor alle Vosjes1 en Vosjes2. Omdat die dag ook de Jongste Jeugd slotdag is, zorgen we dat alle Jongste Jeugd hiervan kan meegenieten. Binnenkort kun je je hiervoor aanmelden, dus reserveer deze datum al vast in je agenda!