Help, ik kom niet meer in de VVV App.

Wat moet ik nu doen?


Start van de oplossing, ga naar het inlogscherm in de VVV App en kies voor “Wachtwoord vergeten?” Het systeem stuurt je dan automatisch een wachtwoord reset mail. De link in deze mail is vanuit veiligheidsoverwegingen 24 uur geldig, ga er dus meteen mee aan de slag en houd je lidnummer bij de hand.

Ontvang je de mail niet?

  • Check dan je spam en andere folders waar ongewenste en/of reclame mail etc naartoe wordt verplaatst door je mailprovider.
  • Heb je hier goed gezocht en de mail niet gevonden, dan is de kans groot dat je ooit een ander emailadres aan ons hebt doorgegeven en stuurt het systeem de resetmail naar je “oude” emailadres, zorg dus altijd dat je emailadres in ons systeem up to date is. Dit kan je zelf doen in de VVV App onder je profiel.
  • Uiterste oplossing als je nog steeds niet in de App komt, geef je nieuwe emailadres door aan de ledenadministratie (leden@hockeyclubvvv.nl), als zij je nieuwe emailadres hebben verwerkt kan je weer naar de start van de op deze pagina beschreven oplossing 😀


Belangrijke tip:

Sla je lidnummer op een handige plek op. Je hebt deze nodig als je een keer opnieuw in de VVV App moet inloggen en ook als je in Mijn VVV wilt inloggen.

Share by: