Let op: opzet velddienst gewijzigd!!!
Dit jaar is ieder jeugdteam zelf verantwoordelijk voor het op tijd klaarzetten van zijn veld, dus voorzien van doelen, pionnen etc. Ook je eigen (deel van het) veld weer leegruimen na de wedstrijd hoort bij de taken van het team.
Als je geluk hebt speelt er na je wedstrijd nog een team met dezelfde veldindeling, maar ieder team mag de materialen alleen laten staan op het veld als dat expliciet wordt afgesproken met het team dat na jullie wedstrijd klaar staat voor de volgende wedstrijd.
Bij de indeling van de velden en het wedstrijdschema zal zo veel mogelijk rekening gehouden worden met de veldindelingen, dus bij voorkeur F-teams vroeg in de ochtend en daarna E -teams, gevolgd door 11-tallen of bv alleen maar 11-tallen op veld 1.
Materiaal kun je halen achter de bar of bij het materiaalhok naast het clubhuis. Daar moet het materiaal ook weer naar terug worden gebracht.
Met betrekking tot de bardiensten van de verschillende jeugdteams: daar verandert niets. Elke week ontvangt de teambegeleider wiens team bardienst heeft een mail met van hoe laat tot hoe laat ze 2 of 3 ouders uit hun team moet leveren om de barmedewerkers te ondersteunen met broodjes smeren, limonade uitdelen en lege bekers ophalen, afwassen en opruimen.
Als je hier vragen over hebt, dan kan je die stellen aan de coordinator bar- en velddiensten: Kirsten Ruter,
kirstenruter@gmail.com